Jasså. Nyt on taas yksi eletty päivä takana, ja minusta on tullut päivää vanhempi ja toivottavasti viisaampi kuin mitä olin eilen. Ainakin väsyneempi minusta on tullut. Huhhuh, kun tämä flunssa onkin vienyt voimat ihan nolliin. Sairauslomasta huolimatta suoriuduin ylös, ulos ja kohti Instrua hakemaan upouudet koepiilolinssini käyttöön. Ne ovat päivä-ja yö-linssit sen takia, että vaativat vähemmän kosteutta kuin päivälinssit. Ts. silmiäni tuppaa vaivaamaan kuivuminen, joten yhdessä optikon kanssa päädyimme siihen, että hankin tällaiset vähemmän kosteutta vaativat linssit. Hirvittää vähän, mikä näiden koelinssien hinta tulee olemaan sitten kun laitan näistä tilauksen Instruun. Mulla kun on tooriset eli hajataittoa korjaavat linssit ja kaiken lisäksi yö-päivä-sellaiset... Hinta tullee olemaan huikea. No, en ajatellut näitä joka pv käyttää vaikka mistäs sitä, miiiiiiiiistässsss sitä koskaan tietää vaikka sellaiseen innoistuisinkin.

Ainakin sarjisten piirtelystä olen innostunut. Innostus iski pari päivää sitten kun selailin läpi erilaisia sarjisblogeja. Olen aina tykännyt piirtämisestä ja olenkin siinä aika taitava, etten sanoisi. Kuvataidekouluakin olen käynyt, mutta enpä kerro tarkemmin missä kaupungissa. Sen verran voin kertoa, että tässä kaupungissa sijaitsee Instrumentarium silmälasiliike. Heh. Heh. No niin, saa nähdä mitä niiden sarjisten julkaisemiseen tulee. Katsellaan. Pysykäätte kanavalla!

Hmh. Luin jostain lehdestä, että Hesarin (6.2.) pääkirjoituksessa oli lukenut: "Kristillisdemokraatteja tuskin kukaan kaipaa tulevaan hallitukseen". Valitettavasti en ole vielä saanut koko pääkkäriä käsiini, koska haluaisin todella lukea lauseen omassa yhteydessään. Pahoin pelkään että lausetta ei millään tavalla ole sen kummemmin perusteltu. Ai ai, Hesari, mitä teet? Tuo on mielestäni aika lailla värittynyt ellei jopa rasistinen (missään nimessä ei sitoutumaton ainakaan) kommentti. HS ei ole mikään objektiivinen linssi todellakaan, edes poliittisesti. Toisaalta, onko mikään lehti? Mutta. Tuli vaan mieleen että jos lehdessä olisi lukenutkin tuon sijasta jokin seuraavista, niin olisikohan siitä kovemmin muualla älähdetty:
a) RKP:tä tuskin kukaan kaipaa tulevaan hallitukseen.
b) Vihreitä tuskin kukaan kaipaa tulevaan hallitukseen.
c)  Perussuomalaisia tuskin kukaan kaipaa tulevaan hallitukseen.

Ken tietää ken tietää. Itse tulen äänestämään vaaleissa KD:tä. En kyllä tiedä vielä ketä ehdokasta. Pari tuttua kasvoa on joukossa. Pienet puolueet rulettaa omalla tavallaan. Jos olen tiukkis, niin olen sitä rehellisesti, niinkuin se KD:n vaalilausekin höpäjää. Otsaan mulla kiristävästä pannasta jälki jää.